<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar/3822203638989188007?origin\x3dhttp://bbybiexx-bielicious.blogspot.com', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=8076742059755845825&blogName=PIECE+OF+HEAVEN&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLUE&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Flov-ebites.blogspot.com%2F&searchRoot=http%3A%2F%2Flov-ebites.blogspot.com%2Fsearch" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" height="30px" width="100%" id="navbar-iframe" title="Blogger Navigation and Search"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>
Baby, don't say goodbye.

about me.

Photobucket

Im Anne.
Follow my new blog .

tagboard .





links and credits .
Designer/ %PURPUR.black-
Colour Code Icons

Monday, October 19, 2009 { 4:47 PM }

Omg why I selalu got pissed eh .
Yesterday and today .
Macam , haizz .
I tak marah kot tapi I just tak suke .
Why semua org still nak cakap pasal tuh ?
Nape nak ungkit lagi bende yg dah lame org tk ambik kesah lagi and org dh lupa ?
It really pissed-me-off !
I pissed-off sebab die kawan I , lebih drpd kawan tapi not boyfriend lah .
We used to be together thats why I tak suke org nk ungkit crite pasal die kea ape kea .
Even if you cakap bad things pasal die kat I pon , heyy you kenal die lebih kea I kenal die lebih haa ?
Sila lahh jawab .
Die tipu I kea ape kea die bwat ape kea ade die ganggu hidup kawrang , tade kann ?
So enough . Tak payah lagi ungkit crite pasal die .
Wey crite tuh org dh tk ingt lg aw so tk payah lah bwat org ingat .
And please , if die takde sakitkan hati you all , you all tak payah lah nak bagi die down .
Or nak jatuh an die .
Everyone makes mistake . Siape dlm dunia neh tak bwat salah ? Tade sorang pon oke !
And paling takbley bla , why must you find me to tell about that ?
Why me why not anyone else ehh ?
I know lah I used to be something with him tapi orang lain ade kann tapi kenape orang neh juga you pilih untuk diberi tauu ?
I already knew about him before anyone else knew .
And I dont mind about that , I didnt get mad and I didnt get annoyed eventhough I rase ditipu ,
tapi kite kawan dgn org , bukan sebab rupa .
It's all about heart . Everything , not just love , everything comes from the heart .
Fine I cakap terang2 neh I langsung tak suke kawrang cakap bad things about him or ungkit pasal crite lame uhh .
Enough is enough oke ! Nothing to be said anymore .
Because crite pasal die tuh , its none of your business .
I know you feel weird why I defend him kann ?
You wanna know why ? Because even die tipu pasal tuh pon die still layan I baik jea die takde kasar2 or so whatever and die still dapat bwat I sayang die lagi even kadang2 die sangat menyakitkan hati .
So now , tak payah lagi ungkit pasal crite die tak payah lagi talk bad things about him sebab I tak suke !
Faham kannn ? And tak payah tanye pasal die kat I cause I wont tell you a thing pon !